Гаранция

ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ – БЕЗПРОБЛЕМНО, БЪРЗО И КОРЕКТНО !

Сигурност за Вас

ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ – БЕЗПРОБЛЕМНО, БЪРЗО И КОРЕКТНО !

AirTec са известни с коректността си към всеки клиент. За да важи гаранцията, трябва да са спазени всички наши гаранционни условия. Всеки наш клиент е длъжен предварително подробно да се запознае с гаранционните ни условия и при съгласие на съвместна работа автоматично ги приема. Гаранционните условия са общодостъпни в нашият уебсайт и допълнително се предават в печатна форма на всеки клиент, използващ услугите ни.

AirTec ви препоръчва да извършвате монтажните работи директно при нас в централата или в някой от нашите доверени сервизи, посочени в КОНТАКТИ. Така винаги сте на сигурно!

МОЛЯ, ПРОЧЕТЕТЕ ВНИМАТЕЛНО ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ !

1. Гаранционен срок

Гаранционният срок на нашите продукти e както следва:

  • Въздушна възглавница – 12 месеца
  • Адаптивен амортисьор – 12 месеца
  • Въздушен компресор – 6 месеца

В отделни случаи (изключения) е възможен друг гаранционен срок, например удължена гаранция, като той е предмет на отделно споразумение с клиента. Срокът започва да тече от датата на получаване на ремонтираният от нас артикул (получаването от клиента) , а не от датата на неговия монтаж или експлоатация. Тоест, ако сте закупили от нас ремонтиран амортисьор и си го държите на склад , а след това решите да го ползвате след 12 месеца, гаранцията е изтекла независимо, че до настоящият момент той не е използван.


2. Обект на гаранция

Гаранцията на AirTec важи за основно или цялостно ремонтирани въздушни възглавници, амортисьори и въздушни компресори. При частични ремонти с цел „временно закрепване“ или само смяна на разни тампони, конектори за въздух, маншони и други периферни части, гаранция не се поема (защото почти всички части си остават старите). Гаранция не се поема за стари части, които са ни предоставени за проверка и сме констатирали, че са здрави.  Това е важно да се знае, за да няма случаи, в които се търси гаранция на стара част (при някои вече над 15 годишна), само защото ние сме я проверили или тествали и не сме установили видими проблеми в нея.


3. Какво покрива гаранцията?

Гаранцията покрива САМО ремонтираният от нас компонент. При евентуална повреда на наш продукт НЕ носим отговорност за съпътстващи повреди и разходи, в резултат от повредата.  Периферни повреди, разходи за пътна помощ, разходи по монтаж/демонтаж и транспорт , пропуснати ползи в следствие на неизправен автомобил и всичко останало, различно от ремонтираната от нас част, не подлежат на гаранционни претенции.


4. Случаи, в които гаранцията отпада:
4a. Некачествен или неправилен монтаж/демонтаж.

В случай, че бъде установен неправилен монтаж , който е причина за повреда, гаранцията отпада. AirTec ви препоръчва да извършвате монтажните работи директно при нас в централата или в някой от нашите доверени сервизи. Монтажни грешки, направени от нас или наш доверен сервиз, НЕ водят до отпадане на гарнацията.

4b. Повреда вследствие на ПТП .

Повреда на ремонтиран от нас компонент , която е пряко следствие от пътно транспортно произшествие не се покрива гаранционно.

4c. Повреда на въздушна възглавница в следствие на дефектирал (протекъл) амортисьор.

Една от най-честите причини за повреждане на въздушна възглавница е дефектирал амортисьор. Хидравличното масло, което изпуска амортисьора, поврежда гумата на възглавницата. AirTec тества всеки амортисьор, попаднал при нас, с цел навременно установяване на омасляване. Ако сте ни предоставили за ремонт „въдушен амортисьор“ със спукана възглавница и разбит протекъл адаптивен амортисьор и желаете да ремонтирате САМО възглавницата, отказвайки ремонт на адаптивния амортисьор, въпреки, че този амортисьор ще повреди и новата възглавница, тогава гаранцията изрично отпада.

4d. Повреда на въздушен компресор в следствие на теч на въздух.

Задачата на въздушния компресор е да подържа постоянно налягане на въздух в системата. Ако в следствие на спукана възглавница, лош монтаж или друга странична повреда, се стигне до теч на въздух  и системата губи въздух отнякъде, компресора автоматично се опитва да компенсира този теч. В този случай, компресора започва да работи почти постоянно, за да компенсира загубата на въздух и по този начин се претоварва и амортизира. При установен теч на въздух , който е причина за счупване на ремонтиран от нас компресор, гаранцията отпада.

4e. Намеса на чужди лица.

AirTec предоставя на своите клиенти готови за монтаж ремонтирани части. Абсолютно забранено е  наши продукти да бъдат разглобявани или отваряни, без наше знание и съгласие. В случай, че бъде установена неправомерна чужда намеса, гаранцията автоматично отпада.

Внимание, ВСЕКИ адаптивен амортисьор се намира под високо налягане! Всеки опит да бъде отворен или разглобен без нужната техника и квалификация може да доведе до тежки наранявания или СМЪРТ !!! Абсолютно забранено е отварянето на ремонтиран от нас амортисьор! AirTec не носи абсолютно никаква отговорност, в случай на нерегламенитрани действия с наши амортисьори!


5. В какво се изразява гаранционното обслужване?

В случай на рекламация AirTec поема пълният ремонт на частта, обект на рекламация, или възстановява пълната заплатена от клиента сума обратно. Например, ако имате проблем с наш амортисьор, ние ще направим всичко възможно да го поправим, като подменим всичко в него за наша сметка. Ако обаче се стигне до поредна рекламация, без да можем да установим  причината за появата на проблема отново, ние ще ви върнем парите обратно.

Air Tec