МОЛЯ, ПРОЧЕТЕТЕ ВНИМАТЕЛНО ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ !
1. Гаранционен срок
Гаранционният срок на нашите продукти e както следва:
- Въздушна възглавница – 12 месеца
- Адаптивен амортисьор – 12 месеца
- Въздушен компресор – 6 месеца
В отделни случаи (изключения) е възможен друг гаранционен срок, например удължена гаранция, като той е предмет на отделно споразумение с клиента. Срокът започва да тече от датата на получаване на ремонтираният от нас артикул (получаването от клиента) , а не от датата на неговия монтаж или експлоатация. Тоест, ако сте закупили от нас ремонтиран амортисьор и си го държите на склад , а след това решите да го ползвате след 12 месеца, гаранцията е изтекла независимо, че до настоящият момент той не е използван.
2. Обект на гаранция
Гаранцията на AirTec важи за основно или цялостно ремонтирани въздушни възглавници, амортисьори и въздушни компресори. При частични ремонти с цел „временно закрепване“ или само смяна на разни тампони, конектори за въздух, маншони и други периферни части, гаранция не се поема (защото почти всички части си остават старите). Гаранция не се поема за стари части, които са ни предоставени за проверка и сме констатирали, че са здрави. Това е важно да се знае, за да няма случаи, в които се търси гаранция на стара част (при някои вече над 15 годишна), само защото ние сме я проверили или тествали и не сме установили видими проблеми в нея.
3. Какво покрива гаранцията?
Гаранцията покрива САМО ремонтираният от нас компонент. При евентуална повреда на наш продукт НЕ носим отговорност за съпътстващи повреди и разходи, в резултат от повредата. Периферни повреди, разходи за пътна помощ, разходи по монтаж/демонтаж и транспорт , пропуснати ползи в следствие на неизправен автомобил и всичко останало, различно от ремонтираната от нас част, не подлежат на гаранционни претенции.
4. Случаи, в които гаранцията отпада:
4a. Некачествен или неправилен монтаж/демонтаж.
В случай, че бъде установен неправилен монтаж , който е причина за повреда, гаранцията отпада. AirTec ви препоръчва да извършвате монтажните работи директно при нас в централата или в някой от нашите доверени сервизи. Монтажни грешки, направени от нас или наш доверен сервиз, НЕ водят до отпадане на гарнацията.
4b. Повреда вследствие на ПТП .
Повреда на ремонтиран от нас компонент , която е пряко следствие от пътно транспортно произшествие не се покрива гаранционно.
4c. Повреда на въздушна възглавница в следствие на дефектирал (протекъл) амортисьор.
Една от най-честите причини за повреждане на въздушна възглавница е дефектирал амортисьор. Хидравличното масло, което изпуска амортисьора, поврежда гумата на възглавницата. AirTec тества всеки амортисьор, попаднал при нас, с цел навременно установяване на омасляване. Ако сте ни предоставили за ремонт „въдушен амортисьор“ със спукана възглавница и разбит протекъл адаптивен амортисьор и желаете да ремонтирате САМО възглавницата, отказвайки ремонт на адаптивния амортисьор, въпреки, че този амортисьор ще повреди и новата възглавница, тогава гаранцията изрично отпада.
4d. Повреда на въздушен компресор в следствие на теч на въздух.
Задачата на въздушния компресор е да подържа постоянно налягане на въздух в системата. Ако в следствие на спукана възглавница, лош монтаж или друга странична повреда, се стигне до теч на въздух и системата губи въздух отнякъде, компресора автоматично се опитва да компенсира този теч. В този случай, компресора започва да работи почти постоянно, за да компенсира загубата на въздух и по този начин се претоварва и амортизира. При установен теч на въздух , който е причина за счупване на ремонтиран от нас компресор, гаранцията отпада.
4e. Намеса на чужди лица.
AirTec предоставя на своите клиенти готови за монтаж ремонтирани части. Абсолютно забранено е наши продукти да бъдат разглобявани или отваряни, без наше знание и съгласие. В случай, че бъде установена неправомерна чужда намеса, гаранцията автоматично отпада.
Внимание, ВСЕКИ адаптивен амортисьор се намира под високо налягане! Всеки опит да бъде отворен или разглобен без нужната техника и квалификация може да доведе до тежки наранявания или СМЪРТ !!! Абсолютно забранено е отварянето на ремонтиран от нас амортисьор! AirTec не носи абсолютно никаква отговорност, в случай на нерегламенитрани действия с наши амортисьори!
5. В какво се изразява гаранционното обслужване?
В случай на рекламация AirTec поема пълният ремонт на частта, обект на рекламация, или възстановява пълната заплатена от клиента сума обратно. Например, ако имате проблем с наш амортисьор, ние ще направим всичко възможно да го поправим, като подменим всичко в него за наша сметка. Ако обаче се стигне до поредна рекламация, без да можем да установим причината за появата на проблема отново, ние ще ви върнем парите обратно.